Nee. Alle installatiepakketten van onze partners die je via tink kunt kopen zijn inclusief reiskosten van en naar elk adres in Oostenrijk.
Installatie- en installatieservice
powered by
Heb je hulp nodig bij het installeren en optimaliseren van je smart home-apparaten? Geen probleem! Onze partner brengt je in contact met zorgvuldig geselecteerde professionals bij jou in de buurt.
De vriendelijke kleine helpers ondersteunen je snel en voordelig bij de installatie en set-up.
Uw voordelen
Snel en flexibel contact
Na aankoop en verzending van je producten ontvang je een e-mail met een link om een afspraak te maken. Selecteer de gewenste datum en je persoonlijke assistent komt bij je thuis. Zelfs 's avonds of in het weekend. Er zijn geen extra kosten.
Persoonlijke ondersteuning
Met je technische helper krijg je een persoonlijke contactpersoon die gespecialiseerd is in de exacte apparaatcategorie die je wilt instellen. Je kleine helper legt je alles wat je moet weten in detail en zonder technisch jargon uit.
Alles in één pakket
Boek het juiste pakket en de kleine helpers zorgen voor alles - van het installeren van je apparaten tot het instellen ervan via de app. Ze leggen je graag alle functies tot in detail uit. Er zijn geen extra kosten - de reis is al inbegrepen.
Bewezen kwaliteit
Met onze partner kun je vertrouwen op de toonaangevende Oostenrijkse leverancier van IT-diensten voor particulieren. Meer dan 15.000 klanten bevestigen de kwaliteit - met een succespercentage van 99,2%.
Installatiepakketten in één oogopslag*
En zo werkt het
1
Selecteer je producten in onze shop zoals gewoonlijk.
2
Reserveer het aanbevolen pakket voor alle producten in het winkelmandje.
3
Als je meer of minder apparaten wilt installeren en instellen, kun je ook een ander pakket kiezen.
4
Rond de bestelling af en betaal voor de producten en het installatiepakket - de reis is al in de prijs inbegrepen.
5
Zodra je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een e-mail met een vouchercode en een link om een afspraak te maken.
6
Je persoonlijke helper komt naar je toe op het afgesproken tijdstip - zelfs 's avonds en in het weekend.
FAQs
Als je tijdens het betaalproces het aanbevolen pakket selecteert en toevoegt, zijn alle installatie- en set-upkosten inbegrepen. Ook de reiskosten zijn gedekt. Als je extra apparaten wilt laten installeren (die niet zijn inbegrepen in het installatiepakket), kan de technicus langer blijven en deze apparaten ook installeren tegen een meerprijs.
Ja, en het beste is dat er geen extra kosten aan verbonden zijn. Of je nu overdag, 's avonds of in het weekend een afspraak wilt maken - het pakket dat je koopt, dekt al deze opties. Bij onze partner zijn er geen extra kosten voor afspraken buiten de normale openingstijden.
Het is niet mogelijk om producten te installeren waarvoor een elektricien nodig is (zoals inbouwschakelaars, inbouwdozen).
Wanneer je je producten ontvangt, ontvang je van ons een e-mail met een vouchercode en een link. Nadat je op de link hebt geklikt, kies je de gewenste datum en komt een specialist bij je langs om de producten te installeren of in te stellen. De reiskosten zijn inbegrepen.
De maataanduidingen geven aan hoeveel producten en voor welke boodschappenmand bij u thuis geïnstalleerd en ingericht kunnen worden. Pakket S omvat bijvoorbeeld de installatie en installatie van een product met een minimum boodschappenmand van €100.
Heb je de producten al gekocht en wil je de installatieservice op een later tijdstip boeken? Geen probleem. Koop gewoon het juiste installatiepakket in onze winkel.